dreamstimemaximum_47891887

Sistemska podrška je dopuna redovnom održavanju informatičke infrastrukture s ciljem otklanjanja problema u radu klijentskih računala.

Usluga sistemske podrške obuhvaća instalaciju, konfiguraciju, softversko i hardversko održavanje računala te uklanjanje problema u radu.

U sklopu ugovora o sistemskoj podršci klijentima nudimo:

  • Redovno hardversko čišćenje računala i provjeru ispravnosti komponenti računala
  • Instalacije po potrebi korisnika (instalacija računala, nove verzije softvera i sl.)
  • Instalacije sistemskih zakrpa vezanih za ispravan rad ili sigurnost operativnih sustava
  • Redovno softversko čišćenje računala i provjera ispravnosti rada
  • Sprječavanje/čišćenje infekcija računala od virusa i ostalih malicioznih programa
  • Uklanjanje problema u radu
  • Prioritet kod servisnih usluga

 

Preventivni pristup sistemskoj podršci

Preventivni pristup podrazumijeva nadzor vaše mreže i resursa unutar njih, optimizacija istih i pronalaženje “uskih grla” te njihovo otklanjanje. Na taj način se uklanjaju problemi prije nego što do njih dođe.

Nadzor po principu 24/7

Naša tvrtka vrši nadzor vaših sustava u vremenu 24/7 i sa tim načinom je postigla vrh efikasnosti u pružanju sistemske podrške.

 

Uslugu sistemske podrške pružamo kroz model mjesečnog ili godišnjeg paušala.

 

Obratite nam se i poslije pregleda vaše infrastrukture i resursa ubijeđeni smo da ćete dobiti najbolju ponudu.